Flowerpower sąlygos ir taisyklės:

gėlių pristatymai į pasirinktą vietą Vilniuje ir Vilniaus rajone.
(Pristatymo laikas – 7 dienos per savaitę 09:00-18:00, internetiniai užsakymai priimami visą parą).
Užsakymai tai pačiai dienai, turi būti užsakomi iki 17 val.

Pristatymas atliekamas tik gavus apmokėjimą, arba pasidalinus pavedimo kopiją.
Galimybė pristatyti ir kitu metu, sutarus kontaktuose nurodytu telefonu, gali būti taikomas papildomas mokestis.

Galima užsakyti gėles ne tik Vilniuje, bet ir į kitus miestus, tam taikomas papildomas mokestis kuris yra skaičiuojamas individualiai kiekvienam užsakymui (kaina priklauso nuo užsakymo trukmės, dydžio ir atstumo. Visa informacija telefonu arba el. paštu).

Gėlės į norimą vietą, Vilniaus mieste, pristatomos pagal nurodytą pristatymo datą ir laiką komentaruose, bet ne anksčiau negu 3 valandos nuo patvirtinimo*.

*šventinėmis dienomis (Šv. Valentino dieną, Šv. Kalėdų dieną, Kūčių vakarą, naujų metų išvakarėse, sausio 1 dieną, Moters dieną Motinos dieną, Tėvo dieną) dėl ypač didelio užsakymų kiekio, tikslaus laiko negalime garantuoti, nors stengiamės užsakymus atlikti kuo tiksliau, pageidaujant kuo tikslesnio laiko, galima tai paminėti komentaruose ir rezervuoti tikslų laiką specialiai Jums (galimas papildomas mokestis).

KO REIKIA, KAD UŽSAKYMAS BŪTŲ SĖKMINGAS:

● Mes neprisiimame atsakomybės už pavėluotą ar neįvykdytą užsakymą dėl neteisingai įrašyto adreso ar telefono numerio. Jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris, užsakymas bus neįvykdytas ir pranešta užsakovui. Norint kartoti pristatymą, gali būti taikomas papildomas mokestis.

● Siekiant, kad užsakymas būtų įvykdytas laiku ir kokybiškai, kartais būtina nurodyti papildomą informaciją, jei gėlės siunčiamos į ligoninę, reikia nurodyti skyrių, palatos numerį. Nenurodžius ar nepatikslinus papildomos informacijos, gėlės paliekamos registratūroje. Siunčiant gėles į viešbutį, turi būti nurodytas adresato kambario numeris ir vardas bei pavardė, įregistruoti viešbučio klientų knygoje. Nenurodžius ar nepatikslinus papildomos informacijos gėlės tokiu atveju paliekamos viešbučio registratūroje. Gavėjo pageidavimu, gėlės gali būti perduodamos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams ir kt.). Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams.

● Nepavykus jokiais būdais įvykdyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami. Jei gavėjas atsisako priimti gėles, apmokėjimas užsakovui taip pat negrąžinamas. Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar į kitas prekes. Pretenzijos iš gavėjo dėl kokybės priimamos užsakymo įteikimo metu ir iki 12 valandų nuo įteikimo, paskambinus kontaktuose nurodytu telefono numeriu. Gėlės keičiamos tik tuo atveju, jeigu yra įrodytą, jog jos buvo nekokybiškos ir laikytos tinkamomis sąlygomis t.y. ne didesnėje negu 25 laipsnių temperatūroje, ne žemesnėje negu 1 laipsnio temperatūroje, buvo laikyta vandenyje, patalpoje be skersvėjo ir ne tiesioginiuose saulės spinduliuose.

● Mes pasiliekame teisę perskaičiuoti pristatymo kainą, jei klientas klaidingai nurodė pristatymo adresą – nurodydamas miestą, nepažymėjo, kad pristatymas reikalingas už miesto ribų – rajone.

● Jei užsakymą pateikiate su nuotrauka – mes jį stengiamės įgyvendinti kuo tiksliau. Tačiau gali būti išvaizdos ar spalvos pakitimų – dėl sezoniškumo ar tuo metu esančių gėlių salone, tokiais atvejais užsakovas yra informuojamas.